سئوشو

سئوشو

دستگاه برش ساندويچ پانل

دستگاه برش ساندويچ پانل ميتواند يك اره قطب نما يا اره دستي باشد.
كار با اين ابزار ها بايد با سرعت انجام شود تا به سطح پانل آسيب جدي وارد نشود.
با توجه به اينكه ساندويچ پانل هاي خريداري شده از شركت هاي توليد كننده طول هاي بسيار زيادي دارند، مورد نياز مشتري نخواهند بود.
نياز به برش اين پانل ها و تبديل آن ها به قسمت هاي كوچكتر از مواردي است كه باعث جست و جوي ابزار برش ميشود.
ابزاربرش براي انجام برش دقيق ساندويچ پانل ها در اندازه هاي مختلف و مورد نياز ميباشند.
و بسيار دقيق، بر اساس استاندارد هاي روز جهان هستند.

[caption id="attachment_1126" align="alignnone" width="1500"]اره نواري- برش ساندويچ پانل اره نواري[/caption]

توصيه هايي جهت برش ساندويچ پانل

براي برش ساندويچ پانل ميتوانيد از اره سيني يا اره نواري استفاده كنيد و بهتر است از فرز استفاده نكنيد.
نوع خاصي از اره نواري براي مصارف فلزكاري تهيه و توليد شده است.
مزيت هايي كه اره نواري براي برش ساندويچ پانل دارد عبارتند از

  • ايجاد برش باريكتر كه موجب اتلاف هاي كمتري ميشود
  • برش سريع و كارآمد كه نرخ هزينه در هر برش را پايين مي آورد
  • برشكاري هموارودقيق

اين اره ها با سرعت هاي 25 و 52 دور بردقيقه كارميكنند.پس از برش از يك سوهان براي سوهان كشيدن محل برش استفاده كنيد.
لازم است كه پس از برش حتما پليسه هاي ايجاد شده تميز شوند.
بهتر است حمل و يا بلند كردن ساندويچ پانل ها با اسفاده ازدستكش ژله اي انجام گيرد.
براي نصب ساندويچ پانل ميتوانيد از پيچ هاي خودكار بكسي استفاده كنيد.
پيچ هاي مورد استفاده بايد سايزي 3 سانتيمتر بيشتر از ضخامت ساندويچ پانل ها داشته باشند.
و لازم است كه پيچ هاي مصرفي يك واشرفلزي و يك واشر قيري يا لاستيكي داشته باشند.
جهت بستن پيچ ها ميتوان از دريل هاي مخصوص استفاده كرد.
دقت داشته باشيد كه پيچ ها بيش از حد سفت نشوند.
پس از اتمام فرايند نصب نسبت به كندن سلفون روي ساندويچ پانل ها اقدام كنيد.
براي آببندي درز ها ميتوانيد از چسب سيلسكون و چسب پلي اوريتان استفاده كنيد.

جهت اطلاع دقيق تر از انواع ساندويچ پانل ها اعم از ساندويچ پانل سقفي، ساندويچ پانل ديواري و قيمت ساندويچ پانل ها ميتوانيد به صفحات ديگر از سايت مراجعه كنيد.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۲ تير ۱۳۹۷ | ۰۱:۴۱:۱۳ | hami
برش ساندويچ پانل+ حمل ساندويچ پانل+ نصب ساندويچ پانل+ انواع ساندويچ پانل+ ساندويچ پانل سقفي+ ساندويچ پانل،

مشاوره حقوقي طلاق توافقي


مشاوره حقوقي
طلاق توافقي: طلاق ميتواند به درخواست زوج(مرد)، زوجه(زن) و يا با توافق زوجين  براي طلاق(طلاق توافقي)انجام پذيرد.
در طلاق توافقي لازم است هردوي زن و شوهر در تمام موضوعات ومراحل رسيدگي توافق وحضور داشته باشند.
البته در صورت اتخاذ وكيل طلاق توسط زوجين ، بدون حضور آن ها نيز روندكارانجام خواهد گرفت.
با توجه به زياد شدن مشكلاتي همچون طلاق و پيامد هاي منفي بعد از جدايي به ويژه براي فرزندان طلاق؛ زوجين بايد با مشاوره حقوقي طلاق توافقي آشنايي داشته باشند.
بوسيله مشاوره حقوقي رايگان از بسياري از مسائل آگاه خواهيد شد.

 

قانون مشاوره حقوقي طلاق توافقي

عنوان طلاق توافقي در قانون جديد حمايت از خانواده مصوبه 91 ايجاد شد.
در قانون مصوبه سال 71 اين مفهوم وجود داشت.
به اين صورت كه ذكر شده بود زن و شوهر در صورتي كه بخواهند طلاق بگيرند چه كنند.
نام طلاق توافقي جديدا در قانون ثبت شده است.

 مدارك لازم براي طلاق توافقي

مدارك لازم براي طلاق توافقي شامل كارت ملي، شناسنامه و عقدنامه است.

براي دادخواست زوجين بايد براي ارائه مدارك ذكر شده به دفتر خدمات قضايي (در تهران) و يا واحد ثبت دادخواست (در شهرستان) مراجعه كنند. دادخواست مربوطه "صدور گواهي عدم امكان سازش (طلاق توافقي)" مي باشد.

 روند طلاق توافقي

روند طلاق توافقي به اين صورت است كه دادگاه صالح بر اساس آدرس محل سكونت زوجين تشكيل مي شود. با ارسال پيامكي حاوي شعبه و تاريخ مربوطه،به زن و شوهر؛ هردوي آن ها بايد باهم در زمان مقرر در شعبه حضور داشته و خواسته ي خود مبني بر طلاق توافقي را مطرح كنند. دراين جلسه دادگاه طرفين را به داوري ارجاع مي دهد.

داوري

داوري به اين صورت است كه در صورت امكان زوجين طبق اعلام دادگاه از بين بستگان و يا آشنايان مورد اعتمادشان داوراني را به دادگاه معرفي ميكنند. در غير اين صورت دادگاه خود مبادرت به انتخاب داور خواهد كرد.
علاوه بر اين دادگاه آن ها را به مركز مشاوره هم ارجاع ميدهد. در اين مراكز علت عدم توافق خود را مطرح ميكنند.
اگر مشاوره در جهت ايجاد صلح و سازش باز هم موفقيت آميز نبود مشاور نظر كارشناسي خود را كتبا به دادگاه اعلام مي كند.

گواهي عدم امكان سازش

گواهي عدم امكان سازش پس از بررسي  نظركارشناسي مشاور و داور،توسط قاضي صادر مي شود.
در همان جلسه زن و شوهر بايد حق تجديد نظرخواهي و فرجام خواهي را از خود ساقط كنند؛ كه با اين كار راي دادگاه قطعي شده و گواهي قطعيت در سه نسخه صادر ميشود.
به هريك از طرفين يك نسخه داده مي شود.

مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق

مراجعه به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق پس از صدور گواهي امكان عدم سازش انجام مي گيرد.
در صورت باكره بودن زوجه، بايد در ضمن توافقات به اين امر اقرار كند. لازم است كه قبل از اجراي صيغه طلاق، گواهي سلامت بكارت خود را از پزشكي قانوني دريافت كند.
در صورت باكره نبودن با انجام آزمايش خون، گواهي عدم بارداري را دريافت مي كند.
در اين مرحله زوجين مي توانند با اين گواهي و قطعيت گواهي عدم سازش به هر يك از دفاتر ثبت ازدواج و طلاق مراجعه كرده و صيغه طلاق در خصوص آن ها جاري خواهد شد.

لازم به ذكر است كه گواهي امكان عدم سازش تنها سه ماه اعتبار دارد.
يعني در صورتي كه تا مدت سه ماه پس از صدور اين گواهي اگر زوجين با مدارك مربوطه به دفترخانه مراجعه نكنند؛ اعتبار اين گواهي و تمام توافقات في مابين آن ها از بين خواهد رفت.
در ضمن در مدت اعتبار گواهي عدم سازش، هيچ كدام از طرفين قادر نخواهد بود به تنهايي توافقات را از بين ببرد.
تنها با توافق ثانويه طرفين امكان از بين بردن توافق اوليه وجود دارد.

همچنين ميتوانيد جهت كليه امور مربوط به طلاق از وكيل پايه يك دادگستري كمك بگيريد.

 

ادامهـ مطلبـ
| ۱۰ تير ۱۳۹۷ | ۰۳:۴۳:۲۱ | hami
مشاوره حقوقي+مشاوره حقوقي رايگان+مشاوره حقوقي طلاق توافقي+وكيل مهريه+وكيل پايه يك دادگستري+وكيل طلاق توافقي،

دستگاه برش ساندويچ پانل

دستگاه برش ساندويچ پانل ميتواند يك اره قطب نما يا اره دستي باشد.
كار با اين ابزار ها بايد با سرعت انجام شود تا به سطح پانل آسيب جدي وارد نشود.
با توجه به اينكه ساندويچ پانل هاي خريداري شده از شركت هاي توليد كننده طول هاي بسيار زيادي دارند، مورد نياز مشتري نخواهند بود.
نياز به برش اين پانل ها و تبديل آن ها به قسمت هاي كوچكتر از مواردي است كه باعث جست و جوي ابزار برش ميشود.
ابزاربرش براي انجام برش دقيق ساندويچ پانل ها در اندازه هاي مختلف و مورد نياز ميباشند.
و بسيار دقيق، بر اساس استاندارد هاي روز جهان هستند.

[caption id="attachment_1126" align="alignnone" width="1500"]اره نواري- برش ساندويچ پانل اره نواري[/caption]

توصيه هايي جهت برش ساندويچ پانل

براي برش ساندويچ پانل ميتوانيد از اره سيني يا اره نواري استفاده كنيد و بهتر است از فرز استفاده نكنيد.
نوع خاصي از اره نواري براي مصارف فلزكاري تهيه و توليد شده است.
مزيت هايي كه اره نواري براي برش ساندويچ پانل دارد عبارتند از

  • ايجاد برش باريكتر كه موجب اتلاف هاي كمتري ميشود
  • برش سريع و كارآمد كه نرخ هزينه در هر برش را پايين مي آورد
  • برشكاري هموارودقيق

اين اره ها با سرعت هاي 25 و 52 دور بردقيقه كارميكنند.پس از برش از يك سوهان براي سوهان كشيدن محل برش استفاده كنيد.
لازم است كه پس از برش حتما پليسه هاي ايجاد شده تميز شوند.
بهتر است حمل و يا بلند كردن ساندويچ پانل ها با اسفاده ازدستكش ژله اي انجام گيرد.
براي نصب ساندويچ پانل ميتوانيد از پيچ هاي خودكار بكسي استفاده كنيد.
پيچ هاي مورد استفاده بايد سايزي 3 سانتيمتر بيشتر از ضخامت ساندويچ پانل ها داشته باشند.
و لازم است كه پيچ هاي مصرفي يك واشرفلزي و يك واشر قيري يا لاستيكي داشته باشند.
جهت بستن پيچ ها ميتوان از دريل هاي مخصوص استفاده كرد.
دقت داشته باشيد كه پيچ ها بيش از حد سفت نشوند.
پس از اتمام فرايند نصب نسبت به كندن سلفون روي ساندويچ پانل ها اقدام كنيد.
براي آببندي درز ها ميتوانيد از چسب سيلسكون و چسب پلي اوريتان استفاده كنيد.

جهت اطلاع دقيق تر از انواع ساندويچ پانل ها اعم از ساندويچ پانل سقفي، ساندويچ پانل ديواري و قيمت ساندويچ پانل ها ميتوانيد به صفحات ديگر از سايت مراجعه كنيد.

ادامهـ مطلبـ
| ۱۰ تير ۱۳۹۷ | ۰۳:۲۸:۱۷ | hami
برش ساندويچ پانل+حمل ساندويچ پانل+نصب ساندويچ پانل+ ساندويچ پانل+قيمت ساندويچ پانل+ليست قيمت ساندويچ پانل،

ساندويچ پانل ضدحريق

ساندويچ پانل ضدحريق مانند ساير ساندويچ پانل ها از سه لايه تشكيل شده است ولي در لايه ي مياني از پانل يا شيت هاي پشم سنگ استفاده شده كه در برابر دماهاي بالا مقاومت ميكند.
ساندويچ پانل ضد حريق براي مصارف خاص صنعتي مانند گرم خانه هاي بالاي 70 درجه و كوره هاي پخت مورد استفاده قرار ميگيرد.اين نوع ساندويچ پانل تحمل دماهاي بالا تا 2000 درجه سانتيگراد را دارد و در عين زيبايي و سرعت در ساخت، ويژگي هاي منحصر به فرد ديگري دارد و به خوبي پاسخگوي نياز مشتري است.

 

 

ساندويچ پانل ضد حريق

 

 

ويژگي هاي ساندويچ پانل ضد حريق

همچنين اين محصولات از فوم پلي يورتان نيز تشكيل شده اند. گاهي لازم است مقاومت به آتش فوم پلي يورتان افزايش يابد. يكي از روش هاي موثر تبديل فوم پلي يورتان به ماده اي كندسوز اضافه كردن تركيبات هالوژنه به داخل مواد اوليه پلي يورتان است. معمولا اكثر مواد كندسوز متداول با وجود كمك به كاهش سرعت سوختن فوم پلي يورتان، تاثيرات مخربي بر كيفيت فوم نهايي خواهد گذاشت.
از جمله اثرات مخرب:

  • تغيير رنگ
  • تخريب كيفيت فوم در حين فرايند پخت فوم
  • سوختن و هيدروليز سريع فوم در تماس با آب

با وجود اين اثرات مخرب استفاده از مواد كندسوز جديد كه اين معايب را به حداقل برساند ضروري ميباشد.

مهم ترين ويژگي هاي ساندويچ پانل هاي ضدحريق عبارتند از:

  • استاندارد هاي B1 و B2 را براي خطر آتش سوزي ميگذراند
  • در زمان آتش سوزي قطره هاي آتش زا و يا ذرات شعله ور ايجاد نميكند
  • بعد از تماس با شعله مستقيم بلافاصله خاموش شده و سبب گسترش آتش نميشود

براي اطلاع از ليست قيمت ساندويچ پانل با كارشناسان ما در همين صفحه تماس بگيريد.

 

ادامهـ مطلبـ
| ۱۰ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۳۸:۵۸ | hami
ساندويچ پانل پشم سنگ+ساندويچ پانل پلي يورتان+ساندويچ پانل+پشم سنگ+پلي يورتان+قيمت ساندويچ پانل،

قيمت ورق آبرو

قيمت ورق آبرو

قيمت ورق آبرو با توجه به انواع مختلف آن متغير مي باشد.
آبرو ابزاري است كه در سقف هاي شيبدار،به منظور هدايت آب باران استفاده مي شود. اين ابزار را در قسمت انتهايي سقف نصب ميكنند.
استفاده از آبرو مانع ريزش باران به داخل سالن مي شود و آب را در سمتي هدايت مي كند كه براي افراد مزاحمت ايجاد نكند.
معمولا جنس ورق هاي آبرو از گالوانيزه است.
با توجه به اينكه سقف در تماس مستقيم با باران و برف و رطوبت قرار ميگيرد؛استفاده از گالوانيزه (مقاوم در برابر خوردگي) لازم مي باشد.
همان طور كه در شكل مشاهده مي كنيد آبرو، همانند يك جوي آب، مي تواند باران را هدايت كند.

قيمت ورق آبرو

انواع آبرو

انواع آبرو به صورت زير دسته بندي مي شوند:

  • آبرو فيتيله اي (مخفي)
  • آبرو لندني (دايره اي)
  • آبرو جعبه اي (چهارگوش)

 

از ورق آبرو در ساندويچ پانل ها نيز استفاده مي شود. قيمت ورق آبرو بر قيمت ساندويچ پانل تاثير گذار است.
در واقع قيمت،به طور كلي باهم محاسبه مي شود.
استفاده از ساندويچ پانل ها روز به روز در حال افزايش است.
اين محصولات به دليل مزايايي كه دارند، جايگزين مصالح سنتي خواهند شد.

مشخصات ورق آبرو

مشخصات ورق آبرو همان طور كه اشاره كرديم در قيمت ورق آبرو تاثيرگذار است.
اين مشخصات شامل سايز و ضخامت ورق ها مي شود.
براي نمونه آبرو هاي جعبه اي در سايز هاي 10،12،15 توليد مي شود.
ضخامت اين ورق ها 0.8 تا 1 ميليمتر است.
آبروهاي فيتيله اي در طول و عرض 2 و 0.5 متر توليد مي شوند.
ضخامت اين ورق ها نيز بين 0.3 تا 0.5 ميليمتر تغيير ميكند.

براي كسب اطلاعات بيشتر و ليست قيمت ساندويچ پانل مي توانيد با مشاوران ما تماس بگيريد يا به صفحه ي مريوطه در سايت مراجعه كنيد.

 

ادامهـ مطلبـ
| ۱۰ تير ۱۳۹۷ | ۰۲:۲۶:۵۱ | hami
ساندويچ پانل+قيمت ساندويچ پانل+ليست قيمت ساندويچ پانل+آبرو سقف شيرواني+آّبرو شيرواني،

ساندويچ پانل ديواري دورونايلون

ساندويچ پانل ديواري دورونايلون از انواع ساندويچ پانل هاي ديواري است كه كاربرد عمومي آن عايق كف سردخانه ها ميباشد.
در واقع در اين مدل از نايلون به جاي ورق فلزي استفاده ميشود كه باعث سبك تر شدن پانل ميشود.
پس از نصب ساندويچ پانل ديواري دورونايلون، روي آن را با بتن پوشش ميدهند.
استفاده از بتن، حرارت كف سردخانه (سردخانه هاي ثابت) را به حداقل مي رساند.

كاربرد ديگر ساندويچ پانل ديواري دورونايلون در سقف و ديوار و سقف هاي كاذب ساختمان ها به عنوان عايق حرارتي و صوتي ميباشد.

ساندويچ پانل ديواري دورونايلون

 

ويژگي هاي ساندويچ پانل ديواري دورونايلون

دورونايلون صاف
ضخامت : 4،5،6،8،10،12.5،15 سانتيمتر
عرض: ثابت 1/16 متر (2سانتيمتر اورلپ) مفيد 1/14 متر
طول: 2 الي 12 متر به دلخواه مشتري

 

مزاياي ساندويچ پانل دورونايلون

اكر بخواهيم به صورت موردي به مزيت هاي ساندويچ پانل دورونايلون بپردازيم ميتوان به موارد زيري اشاره كرد

  • سبك تر بودن نسبت به ساير پنل ها
  • عايق حرارتي
  • عايق صوتي
  • قيمت مناسب

معايب ساندويچ پانل دورو نايلون

در كنار مزايايي كه اين نوع ساندويچ پانل دارد، معايبي هم دارد كه باعث ميشود در مواردي توصيه نشوند.
از جمله اين معايب ميتوان به موارد زير اشاره كرد.

  • قدرت كم تر نسبت به ساير پانل ها
  • نداشتن خاصيت ضد زلزله به دليل نداشتن قدرت كافي

هرچند اين نوع معايب را براي اين پانل ذكر كرديم اما موارد ذكر شده صرفا نوع كاربرد را محدود ميكند.
در واقع استفاده از اين محصول شايد براي ساخت سازه هاي ضد زلزله مناسب نباشد
اما در عوض به جهت سبكي و عايق بودن اين محصول بهترين گزينه براي كف سردخانه هاي ثابت ميباشد.
ساندويچ پانل ها انواع محتلفي دارند كه هركدام با توجه به ويژگي هاي مفيدي كه دارند، كاربرد خاص خود را دارند.
و با توجه به حركت صنعت در راستاي استفاده ي بيشتر از اين محصولات به جاي محصولات سنتي موارد كاربرد آن ها نيز بيشتر ميشود.
براي خريد محصول و مشاوره ميتوانيد به قسمت تماس با ما در سايت مراجعه كنيد و با مشاوران ما تماس بگيريد .

 

 

 

 

ادامهـ مطلبـ
| ۷ تير ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۲:۲۸ | hami
ساندويچ پانل+ساندويچ پانل ديواري+ساندويچ پانل سردخانه اي+ويژگي هاي ساندويچ پانل+انواع ساندويچ پانل+ساندويچ پانل ديواري دورونايلون،

ثبت نام ارزش افزوده

 

در صورتي كه بعد از اتمام مراحل ثبت نام و تكميل پرونده مالياتي در سازمان ماليات بر ارزش افزوده، اشخاص حقيقي و يا حقوقي بايد مجوز لازم جهت اعمال قانوني را داشته باشند. در غير اينصورت دريافت مبلغ ماليات بر ارزش افزوده غير قانوني است و بايد از صورتحساب فروشندگان كسر گردد.

 

يكي از مسائل مهم در اجراي نظام ماليات بر ارزش افزوده گرفتن مجوز فعاليت در اين نهاد مالياتي است .يكي از اين مجوزها گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده مي باشد. شايد عده زيادي از فروشندگان كالا و يا ارائه كنندگان خدمات هنوز با اين گواهينامه آشنايي نداشته ولي در صورتحساب هاي خود ماليات را محاسبه كرده و از خريداران دريافت مي كنند.

 

در صورتي كه بعد از اتمام مراحل ثبت نام و تكميل پرونده مالياتي در سازمان ماليات بر ارزش افزوده ، اشخاص حقيقي و يا حقوقي بايد مجوز لازم جهت اعمال قانوني را داشته باشند. در غير اينصورت دريافت مبلغ ماليات بر ارزش افزوده غير قانوني است و بايد از صورتحساب فروشندگان كسر گردد. دريافت مبلغ فوق فقط با مجوز سازمان ماليات بر ارزش افزوده و تحت عنوان گواهينامه ثبت نام قابل اجرا است.

بعد از ثبت نام نهايي و ارائه اظهارنامه دوره ۳ ماهه ماليات بر ارزش افزوده مي توانيد نامه اي بنا به درخواست آن سازمان تنظيم نموده و جهت گرفتن مجوز فوق اقدام نماييد . در حال حاضر در برخي از ادارات سازمان ماليات بر ارزش افزوده به غير از مراحل فوق اشخاص را ملزم به گرفتن تاييديه ماده ۱۶۹ مكرر قانون مالياتهاي مستقيم مي كنند.

طبق اين دستور هريك از اشخاص حقيقي و حقوقي در پايان هر دوره ۳ ماهه بايد خريد ها و فروش خود را در نرم افزار online يا offline ثبت كرده و در حوزه مشخص شده در منطقه خود ارائه كرده و تاييديه سازمان ماليات بر ارزش افزوده را دريافت كنند . در غير اينصورت سازمان ماليات بر ارزش افزوده به هيچ عنوان گواهينامه فوق را صادر نمي كند .

اين گواهينامه بنا به تشخيص حوزه ماليات بر ارزش افزوده، بصورت ۶ ماهه يا يك ساله صادر مي شود، كه بعد از پايان تاريخ اعتبار اشخاص حقيقي و حقوقي ملزم به تمديد اعتبار از حوزه مالياتي مي باشند. كليه خريداران موظند هنگام پرداخت مبلغ ماليات بر ارزش افزوده در صورتحساب فروشندگان ، گواهينامه ثبت نام را از آنها درخواست كرده و پس از رويت آن ، و اعتبار تاريخ ، نسبت به پرداخت آن اقدام نمايند.

مراحل ارزش افزوده

  • ثبت نام اوليه ارزش افزوده شركت
  • دادن برگ ثبت نام اوليه همراه با مدارك فوق الاشاره (مدارك ثبت نام اوليه ارزش افزوده)
  • ثبت نام مرحله دوم پس از آمدن رمز عبور
  • دادن كليه مدارك فوق براي اداره دارايي (اظهار نامه براي سه ماهه هاي سالهاي قبل از تاسيس تا سالي كه قرار است ارزش افزوده ثبت نام و گواهي صادر شود - برگ اوليه و مرحله دوم ثبت نام و شناسه كاربري و رمز عبور- نامه (به شرح زير) - كپي كليه قرار دادها) براي ثبت نام مرحله آخر و صدور گواهي ارزش افزوده

مدارك ثبت نام اوليه ارزش افزوده :

  • كد اقتصادي
  • كپي مدارك اعضاي شركت اعم از شناسنامه و كارت ملي ( براساس آخرين تغييرات)
  • اخرين تغييرات شركت
  • وكالتنامه
  • آگهي تاسيس شركت
  • كد پستي پيمانكار
  • آدرس كامل سكونت پيمانكار
  • تلفن ثابت و همراه پيمانكار و در صورت امكان مدير عامل
  • مجوز فعاليت (گواحي صلاحيت يا نام شركت در سايت رتبه بندي)
  • كد پستي دفتر و يا در صورت نبود كد پستي محل فعاليت يا منزل

ماليات غيرمستقيمي كه بر اجناس و خدمات تعلق مي‎گيرد كه به شكل غير مستقيم مصرف كننده و توزيع كننده آن را پرداخت مي‎كنند، ماليات بر ارزش افزوده نام دارد و به خزانه دولت پرداخت مي‎گردد.

ارزش افزوده

ماليات غيرمستقيمي كه بر اجناس و خدمات تعلق مي‎گيرد كه به شكل غير مستقيم مصرف كننده و توزيع كننده آن را پرداخت مي‎كنند، ماليات بر ارزش افزوده نام دارد و به خزانه دولت پرداخت مي‎گردد. توزيع كننده اجناس اعم از مواد غذايي و يا ساير كالاهايي كه وارد بازار مي‎شوند، مجاز است تا كل «ماليات‌هاي ارزش افزوده» پرداختي خود را از كل «ماليات بر ارزش افزوده»هاي دريافتي كسر كرده و مابه تفاوت را به دولت بپردازد. تمام كالاهايي كه براي خارج از كشور صادر مي‎شوند از پرداخت ماليات بر ارزش افزوده معاف هستند.

ادامهـ مطلبـ
| ۶ تير ۱۳۹۷ | ۰۴:۵۲:۰۷ | hami
ثبت نام ارزش افزوده،

تنظيم اظهارنامه مالياتي

تنظيم اظهارنامه مالياتي خلاصه‌اي از فعاليت‌هاي يك سال مالي شركت يا شخص است كه شامل هزينه، درآمد، سود خالص و… مي‌باشد و بايد جهت محاسبه ماليات در زمان تايين شده به اداره‌ي دارائي “حوزه مالياتي مربوطه” داده شود.

 

سال مالياتي به يكسال شمسي گفته مي شود كه از اول فروردين شروع شده و در پايان اسفند آن سال خاتمه مي‌يابد. ولي در رابطه با اشخاص حقوقي كه سال مالي آنها به موجب اساسنامه‌شان با سال مالياتي تطبيق نمي‌كند، ملاك تعيين ميزان ماليات، سالِ مالي آن شركت است.

 

براي آشنا شدن بيشتر با چگونگي تنظيم اظهار نامه مالياتي بايد بدانيم كه سياست و برنامه عملياتي سازمان امور مالياتي كشور در حال حاضر به اين گونه است كه اخذ الكترونيكي اظهارنامه ، بدون نياز به مراجعه حضوري موديان به واحد هاي مالياتي مي باشد. ارسال الكترونيكي اظهارنامه،ملزم به تكميل مراحل ثبت نام الكترونيكي به شرح زير مي باشد. بهتر است تسليم اظهار نامه مالياتي قبل از فرا رسيدن روزهاي پاياني مهلت تسليم اظهارنامه صورت گيرد.

طريقه محاسبه‌ي ماليات در ايران به دو صورت خوداظهاري و علي‌الرأس است. امروزه نظام‌هاي مالياتي پيشرفته بيشتر تمايل دارند به جاي شيوه‌ي علي‌الرأس كه در آن مأموران اداره‌ي ماليات به تعيين ميزان ماليات مي‌پردازند، خوداظهاري را جايگزين كنند.

خوداظهاري به اين معناست كه شخص حقيقي يا حقوقي اعلام مي‌كند كه در سالِ مالياتي خود به چه ميزان سود داشته و به چه ميزان بايد ماليات پرداخت كند. در ادامه اين مطلب را به نقل از چطور بخوانيد.

حال در اينجا با چند سؤال مواجه مي‌شويم اول اينكه سال مالياتي چيست؟ دوم اينكه چه كساني موظف به تنظيم اظهارنامه‌ مالياتي هستند؟ و به علاوه نحوه‌ي تنظيم و تسليم اظهارنامه‌ مالياتي به چه صورت است؟ پس از پاسخ به سؤالات فوق به بيان اين نكته مي‌پردازيم كه در صورت عدم تنظيم اظهارنامه‌

سال مالياتي

سال مالياتي عبارت از يكسال شمسي است كه از اول فروردين شروع مي‌شود و در پايان اسفند آن سال خاتمه مي‌يابد. ولي در رابطه با اشخاص حقوقي كه سال مالي آنها به موجب اساسنامه‌شان با سال مالياتي تطبيق نمي‌كند، ملاك تعيين ميزان ماليات، سالِ مالي آن شركت است.

چه كساني موظف به تنظيم اظهارنامه‌ مالياتي هستند؟

در ماده‌ي يك قانون ماليات‌هاي مستقيم اشخاص حقيقي و حقوقي‌اي كه موظف به پرداخت ماليات هستند، نام برده شده‌اند كه ذكر اين موارد از حوصله‌ي اين متن خارج است. در اين رابطه بايد بيان داشت كه با توجه به قصد نظام مالياتي كشور ما مبني بر استفاده از روش خوداظهاري در تعيين ميزان ماليات، تمامي اشخاص حقيقي و حقوقي نامبرده در ماده‌ي يك قانون ماليات‌هاي مستقيم، موظف به تنظيم و تسليم اظهارنامه‌ي مالياتي هستند.

همانطور كه مي دانيم براي حفظ چرخه اقتصادي كشور حقوق دولت بايد به شكل ماليات پرداخت شود كه اظهارنامه مالياتي يكي از موضوعات مهم ماليات مي باشد كه با توجه به درآمد افراد درنظر گرفته مي شود. اظهارنامه مالياتي فرم هايي است كه به صورت پيوسته از سوي سازمان مالياتي در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد و افراد بايد با داشتن كد اقتصادي 16رقمي اطلاعات خود را از طريق پيش ثبت نام در سامانه ي مالياتي وارد و اقدام گرفتن اظهارنامه مالياتي نمايند.

تمامي اشخاص اعم از حقيقي و حقوقي لازم است تا با توجه به درآمد خود به پرداخت ماليات اقدام كنند و توسط اين اشخاص اظهارنامه مالياتي با اعتراف بر ميزان درآمد اشخاص تكميل شده و به اداره مالياتي بايد تحويل داده شود.اگر اشخاص ميزان ماليات خود را به صورت واضح بيان كنند و هيچ گونه شك و شبه اي درآن وجود نداشته باشد ميزان ماليات اعلام شده درست تشخيص داده شده و به همان مقدار پرداخت ماليات آن شخص منظور مي گردد. اما اگر اظهارنامه به صورت صحيح اعلام نشود ميزان ماليات به صورت علي الراس تشخيص داده مي شود.

تسليم اظهارنامه الكترونيكي براي اين دسته از موديان فقط در صورت تكميل ثبت نام الكترونيكي امكان پذير مي باشد. براي واحدهاي مشاركتي، جهت عملكرد سال جاري تنها تكميل يك اظهارنامه كافي است و نيازي به ارائه اظهارنامه انفرادي براي تمامي شركاء نمي باشد.

نكته: اطلاعات شركاء در واحدهاي مشاركتي از سامانه ثبت نام شماره اقتصادي بارگزاري مي شود. بنابراين در صورت عدم ثبت اطلاعات اين سامانه (از جمله اطلاعات شركاء…) در ثبت نام شريك اصلي حتما نسبت به تكميل آن در سامانه ثبت نام شماره اقتصادي ثبت نام اقدام نماييد.

نحوه‌ پر كردن اظهارنامه‌ مالياتي

براي پركردن اظهارنامه‌ مالياتي، اظهار نامه مالياتي بايد در فرم‌هاي مصوب سازمان امور مالياتي تكميل شود و در موعد مقرر به اداره‌ي امور مالياتي محل اقامت شخص حقيقي يا اداره‌ي امور مالياتي محل وقوع دفتر شخص حقوقي تحويل داده مي‌شود. به علاوه ضروري است كه اظهارنامه‌ مالياتي و فيش واريز ماليات هر دوره تا ۳۱ تير ماه هر سال به اداره‌ي امور مالياتي تسليم شود.  از سال ۹۱ (يعني سال مالي ۹۰) اين فرآيند به صورت الكترونيكي و از طريق پايگاه اينترنتي سازمان امور اقتصادي و دارايي انجام مي‌شود.

ادامهـ مطلبـ
| ۶ تير ۱۳۹۷ | ۰۴:۵۱:۱۶ | hami
تنظيم اظهارنامه مالياتي،

مشاوره بيمه اي و مسائل مربوط به قانون كار

 

بيمه گذاران عزيز مي توانند با بهره گيري از مشاوره رايگان بيمه توسط تيم ما ، از نحوه مطالبه خسارت خود در كمترين زمان و ساده ترين راه آگاهي پيدا كرده و سپس اقدام نمايند .تيم مشاوره اي ما آماده ي ارايه مشاوره به صورت اختصاصي براي شما بيمه گذار عزيز است.

بيمه عمر يكي از پر طرفدار ترين نوع بيمه در جهان است كه با اضافه كردن يك برنامه سرمايه گذاري امن به عنوان بيمه عمر بلند مدت روز به روز بيشتر مورد توجه قرار ميگيرد.

بيمه عمر يا بيمه عمر و سرمايه گذاري يك نوع سرمايه گذاري با مطمئن ميباشد كه علاوه بر پرداخت سود به بيمه گذار شامل پوشش ها بيمه اي نيز ميشود.

يكي از پر طرفدار ترين نوع بيمه  در جهان بيمه عمر است كه با اضافه كردن يك برنامه سرمايه گذاري امن به عنوان بيمه عمر بلند مدت روز به روز بيشتر مورد توجه قرار ميگيرد. در اين نوع بيمه افراد (بيمه گذار) با پرداخت مبلغي به صورت ماهيانه يا سالانه تحت عنوان قرار داد بيمه علاوه بر تامين منابع مالي لازم براي تشكيل سرمايه در اينده براي خود شامل امكانات بيمه اي نيز برخوردار ميشود.

با گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي اتوموبيل ها و وسايل حمل و نقل عضو جدا نشدني از شهر هاي مدرن شدند و از طرفي با ازدياد اين گونه وسايل امار تصادف ان نيز بالا رفت و شركت هاي بيمه براي جبران اين خسارات انواع بيمه نامه اتوموبيل را ارايه ميدهند. در وبسايت بيمه ; بيمه شخص ثالث ,بيمه بدنه اتوموبيل و بيمه راننده ارايه ميشود.

درصورتي كه نياز به يك بيمه اتش سوزي مناسب داريد ميتوانيد از خدمات وبسايت بيمه استفاده كنيد كافيست در سه دقيقه فرم اوليه را پر كنيد تا يكي از كارشناسان بيمه با شما تماس بگيرد.

تعاريف و اصول كلي قانون كار

ماده 1- كليه كارفرمايان ، كارگران ، كارگاه ها ، موسسات توليدي ، صنعتي ، خدماتي و كشاورزي مكلف به تبعيت از اين قانون مي باشند .

 

ماده 2- كارگر از لحاظ اين قانون كسي است كه به هر عنوان در مقابل دريافت حق السعي اعم از مزد ، حقوق ، سهم سود و ساير مزايا به درخواست كارفرما كار مي كند .

 

ماده 3- كارفرما شخصي است حقيقي يا حقوقي كه كارگر به درخواست و به حساب او در مقابل دريافت حق السعي كار مي كند. مديران و مسئولان و به طور عموم كليه كساني كه عهده دار اداره كارگاه هستند نماينده كارفرما محسوب مي شوند و كارفرما مسئول كليه تعهداتي است كه نمايندگان مذكور در قبال كارگر به عهده مي گيرند . در صورتي كه نماينده كارفرما خارج از اختيارات خود تعهدي بنمايد و كارفرما آن را نپذيرد در مقابل كارفرما ضامن است .

 

ماده 4- كارگاه محلي است كه كارگر به درخواست كارفرما يا نماينده او در آنجا كار مي كند . از قبيل موسسات صنعتي ، كشاورزي ، معدني ، ساختماني ، ترابري ، مسافربري ، خدماتي ، تجاري ، توليدي ، اماكن عمومي و امثال آنها .

كليه تاسيساتي كه به اقتضاي كار متعلق به كارگاه هستند ؛ از قبيل نمازخانه ، نهارخوري ، تعاوني ها ، شيرخوارگاه ، مهد كودك ، درمانگاه ، حمام ، آموزشگاه حرفه اي ، قرائت خانه ، كلاس هاي سوادآموزي و ساير مراكز آموزشي و اماكن مربوط به شورا و انجمن اسلامي و بسيج كارگران ، ورزشگاه و وسايل اياب و ذهاب و نظاير آنها جزو كارگاه مي باشند .

 

ماده 5- كليه كارگران ، كارفرمايان ، نمايندگان آنان و كارآموزان و نيز كارگاه ها مشمول مقررات اين قانون مي باشند .

 

ماده 6- بر اساس بند چهار اصل چهل و سوم و بند شش اصل دوم و اصل نوزدهم ، بيستم و بيست و هشتم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران ، اجبار افراد به كار معين و بهره كشي از ديگري ممنوع و مردم ايران از هر قوم و قبيله كه باشند از حقوق مساوي برخوردارند و رنگ ، نژاد ، زبان و مانند اينها سبب امتياز نخواهد بود و همه افراد اعم از زن و مرد يكسان در حمايت قانون قرار دارند و هر كس حق دارد شغلي را كه به آن مايل است و مخالف اسلام و مصالح عمومي و حقوق ديگران نيست برگزيند .

قرارداد كار

تعريف قرارداد كار و شرايط اساسي انعقاد آن

 

ماده 7- قرارداد كار عبارت است از قرارداد كتبي يا شفاهي كه به موجب آن كارگر در قبال دريافت حق السعي كاري را براي مدت موقت يا مدت غير موقت براي كارفرما انجام مي دهد .

تبصره 1- حداكثر مدت موقت براي كارهايي كه طبيعت آنها جنبه غير مستمر دارد توسط وزارت كار و امور اجتماعي تهيه و به تصويب هيات وزيران خواهد رسيد .

تبصره 2- در كارهايي كه طبيعت آنها جنبه مستمر دارد ، در صورتي كه مدتي در قرارداد ذكر نشود ، قرارداد دايمي تلقي مي شود .

ماده 8- شروط مذكور در قرارداد كار يا تغييرات بعدي آن در صورتي نافذ خواهد بود كه براي كارگر مزايايي كمتر از امتيازات مقرر در اين قانون منظور ننمايد .

ماده 9- براي صحت قرارداد كار در زمان بستن قرارداد رعايت شرايط ذيل الزامي است :

الف- مشروعيت مورد قرارداد

ب- معين بودن موضوع قرارداد

ج- عدم ممنوعيت قانوني و شرعي طرفين در تصرف اموال يا انجام كار مورد نظر .

تبصره- اصل بر صحت كليه قراردادهاي كار است ، مگر آن كه بطلان آن در مراجع ذي صلاح به اثبات برسد .

ماده 10- قرارداد كار علاوه بر مشخصات دقيق طرفين ، بايد حاوي موارد ذيل باشد :

الف- نوع كار يا حرفه يا وظيفه اي كه كارگر بايد به آن اشتغال يابد .

ب- حقوق يا مزد مبنا و لواحق آن .

ج- محل انجام كار .

د- ساعات كار ، تعطيلات و مرخصي ها .

هـ- تاريخ انعقاد قرارداد .

و- مدت قرار داد ، چنانچه كار براي مدت معين باشد .

ز- موارد ديگري كه عرف و عادت شغل يا محل ، ايجاب نمايد .

 

 

ادامهـ مطلبـ
| ۶ تير ۱۳۹۷ | ۰۴:۵۰:۴۳ | hami
مشاوره بيمه اي و مسائل مربوط به قانون كار،

ثبت تغييرات شركت

 

همه ثبت تغييرات شركت پس از تصويب مجمع عموملي فوق العاده امكان پذير است. در اين صورت، به جهت تهيه و تنظيم صورت جلسه مجمع عمومي فوق العاده نيز الزامي بوده است. همچنين بايد اشاره كرد كه براي انجام بعضي از ثبت تغييرات شركت بيش از يك صورت جلسه الزامي است.

ثبت تغييرات شركت

پس از اين كه شركت خود را به ثبت رسانديد، ممكن است در طول فعاليت هاي شركت نياز به تغييراتي در آن را احساس كنيد. در اين صورت بايد از تجربه و دانش متخصصين در ثبت تغييرات شركت استفاده كنيد تا تغييرات مورد نظر خود را به ثبت برسانيد. پيش از انجام عمليات ثبت تغييرات شركت مي توانيد با يك وكيل در اين خصوص مشورت كرده و سپس به اداره ثبت شركت ها مراجعه كنيد.

مراحل ثبت تغييرات شركت

بعد از به پايان رسيدن فرايند ثبت شركت و دريافت شماره ثبت و شناسه ملي، در صورتي كه مديران و موسسين آن شركت نياز به ثبت تغييرات شركت داشته باشند، بايد طي مجمع عمومي فوق العاده يا عادي، با همه يا اكثر شركا در رابطه با ثبت تغييرات شركت خود صحبت كنند. هر گونه تغييرات اعم از نام شركت، آدرس، موضوع، انحلال شركت، تغيير شركا، تغييرات سرمايه(كاهش يا افزايش) و ... را بايد مجمع عمومي تصويب كنند.

مجمع عمومي

در مجمع عمومي فوق العاده مورادي در ثبت تغييرات شركت تصميم گيري مي شود:

در مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده نيز مواردي تصميم گيري مي شود:

  • تعيين سمت مديران
  • حق امضاء
  • ترازنامه ساليانه

مدارك مورد نياز تغييرات ثبت شركت

  • كپي اساسنامه شركت
  • روزنامه رسمي آخرين تغييرات شركت
  • فهرست اسامي شركا يا سهامداران شركت
  • كپي كارت ملي و شناسنامه همه موسسين شركت
  • اصل مدارك شناسايي افراد جهت امضا در دفاتر اداره ثبت شركت ها

عناوين صورتجلسات ثبت تغييرات شركتها

  • صورتجلسه تغيير آدرس شركت
  • صورتجلسه تغييرات موضوع فعاليت شركت
  • صورتجلسه تغييرات الحاق به موضوع شركت
  • صورتجلسه تغييرات نام شركت
  • صورتجلسه تغييرات خروج شريك يا سهامدار از شركت
  • صورتجلسه تغييرات نقل و انتقال سهام
  • صورتجلسه تغييرات انتخاب اعضاي هيئت‌ مديره
  • صورتجلسه تغييرات افزايش سرمايه شركت
  • صورتجلسه تغييرات كاهش سرمايه شركت
  • صورتجلسه تغييرات ورود شريك يا سهامدار جديد به شركت
  • صورتجلسه تغييرات انتخاب بازرسين(سهامي خاص)
  • صورتجلسه انحلال شركت
  • صورتجلسه تغييرات تصويب ترازنامه و سود و زيان مالي(سهامي خاص)
  • صورتجلسه تغييرات اصلاح مفاد اساسنامه شركت
  • صورتجلسه تاسيس يا انحلال شعبه
  • صورتجلسه پرداخت سرمايه تعهدي
  • صورتجلسه تغييرات تبديل سهام(با نام به بي نام و بالعكس)
  • صورتجلسه تغييرات يا تمديد مدير تصفيه

تنظيم صورتجلسات ثبت تغييرات شركت

بدليل وجود دگرگوني در اجراي ايده  ها در شركت ها، ضوابط مشخص برا ياجراي صورتجلسات شركت ها اجرا شده است. تقريباً مي توان گفت هر نوع تغييري در ثبت شركت را مي توان در سيستم اداره ثبت شركت ها انجام داد. همچنين تغييراتي وجود دارند كه نياز به صلاح ديد مجموع عمومي فوق عادي و عادي بطور فوق العاده نيز مي باشد.

در بيشتر موارد ثبت تغييرات شركت در رابطه با تغييرات آدرس، حق امضا، انتقال سهام، ورود و خروج شركا و ... مي باشد. همچنين نكته اي كه در افزايش سرمايه شركت وجود دارد اين است كه صرفاً در حيطه اختيارات مجمع عمومي فوق العاده مي باشد و اساسنامه شركت نمي تواند متضمن اختيار افزايش سرمايه براي هيئت مديره باشد.

تغيير نام شركت

هر نامي به شرطي كه كاملاً ريشه فارسي داشته باشد از نظر اداره ثبت شركت ها قابل ثبت است. در صورتي كه نام انتخابي شما قبلاً به ثبت نرسيده باشد، مي توانيد در تغيير ثبت شركت آن را مجددا تعويض نماييد. بهتر است در انتخاب نام شركت خود از اسامي سه سيلابه با حروف خاص استفاده كنيد.

تغيير انتقالات

در ثبت تغييرات انتقال شركت ها، طرفين بايد در جلسه حضوري صورتجلسه مذكور را امضا كنند. در رابطه با ثبت شركت با مسئوليت محدود، ورود و خروج اعضا نياز به گواهي مالياني ندارد، مگر آن كه نقل و انتقال سهم الشركه بين خودشان صورت بگيرد كه بايد در دفتر اسناد رسمي ثبت شود.

همچنين در مورد ثبت شركت سهامي خاص، براي تغييرات نقل و انتقال بايد گواهي آن را از اداره دارايي دريافت كرد و اين موضوع الزامي مي باشد. نداشتن گواهي مالياتي در نقل و انتقال باعث عدم ثبت آگهي مي شود و داشتن گواهي و انتقال آگهي توسط اداره ثبت شركت ها صادر مي شود.

مدت زمان لازم جهت ثبت تغييرات شركت

مدت زمان انجام هرگونه ثبت تغييرات شركت ها ده روز مي باشد.

 مدارك لازم جهت ثبت صورتجلسه تغييرات

كپي از تمامي مدارك ثبتي شركت مشتمل بر اساسنامه، اظهارنامه، آگهي تأسيس، آگهي روزنامه، آگهي آخرين تغييرات، كپي شناسنامه و كپي كارت ملي اعضاء هيئت مديره فعلي يا جديد.

مراحل ثبت تغييرات شركت

تغيير اساسنامه
تمديد مدت شركت
انحلال شركت
تعيين كيفيت تفريغ حساب يا تبديل يا خروج بعضي از شركا
تغيير نام شركت

ادامهـ مطلبـ
| ۶ تير ۱۳۹۷ | ۰۴:۵۰:۱۵ | hami
ثبت تغييرات شركت،
سئوشو
نام عنوان 。。。

با شرح مختصر 。。。

NEW

↑ برو بالا

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان